Specialisten
Vraeg Van Aelst: financiële partners voor het leven
De bedrijfsnaam geeft het al aan: de benadering van Vraeg Van Aelst is anders dan anders. De broers Wesley en Joery Van Aelst geven advies rond hypotheken, verzekeringen en andere geldzaken op basis van een persoonlijke en vooral laagdrempelige benadering. “Wij verdiepen ons dagelijks in deze materie, maar we begrijpen heel goed dat de meeste mensen hooguit één tot drie keer in hun leven een hypotheek afsluiten voor een woning”, aldus Wesley. “Maar ook in je verdere leven krijg je met allerlei geldzaken te maken. We hebben oprechte interesse in je als persoon en investeren graag in een lange-termijnrelatie. We willen financiële partners voor het leven zijn.”
Een gesprek via het kanaal wat jij kiest, thuis of per videoadvies, een passend en persoonlijk cadeau op momenten die daarom vragen, een dosis humor op zijn tijd, en vooral: persoonlijke interesse. Naast de nodige vakkennis en ervaring – beide broers werkten eerder ruim tien jaar bij twee verschillende grote Nederlandse banken – zijn dat kenmerkende elementen voor de aanpak van Vraeg Van Aelst.
“Wat ons betreft is het hele traject rond de aankoop van een woning en het afsluiten van een hypotheek een feestje”, zegt Joery. “Natuurlijk, de materie is op zich serieus genoeg. Maar we geloven dat je er, ondanks de spannende momenten, ook plezier aan kunt beleven. Hoe we dat doen? Door stoffige materie om te zetten in begrijpelijke taal, waarbij je als klant het tempo aangeeft en je alles mag vragen wat je niet duidelijk is. Daardoor ontstaat rust en vertrouwen. Daarnaast bouwen we aan relaties voor het leven. We tonen oprechte interesse, praten ook over alledaagse dingen om het ijs te breken. Een kennismakingsgesprek kan daardoor zomaar anderhalf à twee uur duren, maar we willen graag de tijd voor je nemen.” Het kennismakingsgesprek is altijd kosteloos en vrijblijvend.
Alles vragen
Vraeg Van Aelst is een familiebedrijf: gerund door twee broers die allebei hypotheek- en verzekeringsadviseur zijn, zonder werknemers, maar met een hoge mate van toegankelijkheid en bereikbaarheid. “Je mag ons alles vragen, in elk fase van het traject, en op elk moment van de dag”, aldus Joery. “Ja, ook’ s avonds of in het weekend. Natuurlijk kan het voorkomen dat het ons op een bepaald moment niet uitkomt, maar dan maken we altijd op korte termijn een afspraak. En vaak kunnen we korte, concrete vragen al meteen beantwoorden.”
De hypotheek- en verzekeringsadviezen van Vraeg Van Aelst zijn altijd onafhankelijk. “We hebben een netwerk van zo’n 25 aanbieders, waarbinnen we kunnen shoppen voor de beste optie die aansluit bij je persoonlijke wensen en behoeftes”, zegt Wesley.
Meedenken
Kennis, ervaring en deskundigheid staan voorop bij Vraeg Van Aelst. Wesley: “We nemen je gedurende het hele proces bij de hand. Zo zorgen we niet alleen voor een hypotheek of verzekering die past bij jouw persoonlijke omstandigheden, nu en in de toekomst, maar we helpen en adviseren je desgewenst ook bij alle zaken daar omheen. Denk aan het proces van bieden op een woning, het eventueel inschakelen van een taxateur of de gang naar de notaris. We geven tips en denken mee. Je mag op ons vertrouwen en daar zijn we ook duidelijk in: afspraak is afspraak bij ons.”
Tot slot hecht Vraeg Van Aelst veel waarde aan duurzaamheid. “De toekomst van onze planeet gaat ons aan het hart, dus we willen daar graag werk van maken”, aldus Joery. “We ondersteunen je graag als je hierin stappen wilt zetten. We maken je attent op subsidie- en financieringsmogelijkheden en zoeken samen met jou naar de beste opties. Ook als je inhoudelijke vragen hebt over duurzaamheidsinvesteringen in je nieuwe woning, kun je bij ons terecht. We staan je graag bij met heldere adviezen.”
Contactinformatie:
Vraeg Van Aelst
Hof van Brabant 9, 4631 HX Hoogerheide
Vraeg Wesley: T 06 3038 1996 / wesley@vraegvanaelst.nl
Vraeg Joery: T 06 2202 8660 / joery@vraegvanaelst.nl
www.vraegvanaelst.nl